Quan tens una opció al “¿En tu casa o en la mía?”

Segurament us sóna la típica sortida nocturna on coneixeu algú que us atreu i acabeu preguntat allò de “Tens la casa per tu?”. I aquí comencen els bajons: “No, visc amb els meus pares”; “No, han vingut de visita els pares del meu company de pis”, etc. i si “tens sort” potser pots “anar al huerto” literalment, acabar a agronoms i en un cotxe. M’imagino que és així, això m’han contat, li va passar a una amiga d’un amic meu…

Doncs a Argentina, com a mínim a Buenos Aires , axiò no us passaria. No em malinterpreteu, no és que a Argentina no tinguin rollos ocasionals o garches, és que ja tenen el tema de “¿en tu casa o en la mía?” solucionat!. O això m’han dit, m’han contat, li va passar a una amiga d’un amic meu…

A Buenos Aires tenen els telos, albergues temporales, on es va exclusivament a coger. I no us penseu que està mal vist, eh? Al contrari és lo més normal. Fins i tot hi vas amb la parella quan tots dos viuen a casa els pares i t’estalvies allò de “aquest cap de setmana els meus pares van a la platja”.

Tot el que ve a continuació m’ho han contat, li va passar a una amiga d’un amic meu, eh?.

De telos n’hi ha de tots els gustos i per a tots els colors. Hi ha telos a tots els racons de la ciutat i a les afores, precisament aquests son els més espectaculars (per exemple, busqueu imatges de “Los jardines de Babilonia-telo”).

Les habitacions es paguen per hores i tens possibilitat de pernocte, és a dir, a partir de certa hora de la nit, pagues una mica més i t’hi pots quedar a dormir.

Els telos amb més glamour tenen habitacions amb jacuzzi, llits gegants, miralls, molts miralls, fil musical, joc de llums i fins i tot habitacions temàtiques, per exemple ambientada en Àfrica o Egipte. I si no hi estás acostumat, que per tu el concepte d’anar a un hotel per hores et fa sentir incòmode, hi ha telos que son com hotels, sense cap alusió al sexe. I us repeteixo que aquí és lo més normal del món. Els porteños no estan acostumats a enginiar-se-les per “bañar el pato”, van directament a un telo i us ben asseguro que ningú us jutja, ni us mira malment. I qualsevol hora és bona, tant sigui a la nit quan surts de festa o a l’hora de dinar al migdia. O això m’han dit…


One response to “Quan tens una opció al “¿En tu casa o en la mía?”

  • Ali

    Ja podria estar més normalitzat aquí això, perque és ben cert que sempre acabes fent la mateixa pregunta. A més a més, mai saps realment qui portes a casa o a casa de qui vas..M’agrada l’idea!!!!!!

Deixa un comentari

L'art de volar

Blog de viajes independiente y con mochila que pretende relatar información y rutas alternativas, motivar a otros viajeros, ayudar y participar en crear un mundo dónde se pueda soñar y viajar libremente.

Fuet, mate i arròs

Turisme per Àssia

Fuet i Mate i Arròs

Turisme per Àssia

voltantsenses3

Blog de viatges, fotografia i experiències

elViatger.com

Blog de viatges i fotografia d'Isma Monfort

