Això si que no m’ho esperava

Pel món d’internet hi ha moltes manera de fer-se propaganda i una de les més gratificants és la que et fan altres bloggers, com per exemple en forma  de nominacions al Premi Liebster. En el meu cas he de dir que una cosa que no m’esperava és que algú fes referència a Fuet-i-Mate, primer va ser l’Eduard a la La Catosfera Viatgera, tot una referència de blocs de viatges en català, on va fer a F&M blog de la setmana i del mes d’octubre, tot un privilegi. Uns dies desprès l’Enric i la Cèlia em deixaven una sorpresa al seu blog completíssim de Quaderns de Bitàcola amb el Liebster Awars.

L’objectiu del Liebster és donar a conèixer altres blogs així que s’ha 1) s’ha de compartir 11 coses d’un mateix; 2) s’ha de respondre a les 11 preguntes que et fa qui et nomina; 3) s’ha de nominar a 11 blogs més, no s’hi val tornar la nominació, es tracta de promocionar-ne de nous; 4) s’ha de preguntar 11 coses als nominats i 5) has d’informar als blogs que els has nominat. Tanta nominació, recorda Gran Hermano, tu!

Així que, endavant!

1) 11 coses de mi?

1.1) Soc de Lleida, Lleida-Lleida

1.2) Estic vivint a Buenos Aires.

1.3) M’encanta el moment de primavera amb les cerveses, les braves i el marujeo.

1.4) He descobert que trobo a faltar l’entrepà de fuet, el cafè i la Contra de La Vanguardia, per esmorzar.

1.5) Em compro l’Astèrix amb el idioma del país al que viatjo

1.6) No porto mai souvenirs per la gent

1.7) M’encanten els esports i tot i que és difícil seguir els equips a la distància, sempre hi ha una estona per veure el Barça, encara que substitueixi l’hora de l’Estrella per un cafè.

1.8) M’està constant explicar 11 de coses sobre mi

1.9) La millor manera de començar el matí és amb la llet amb Cola-Cao

1.10) Fuet, fuet i fuet!

1.11) Encara no m’he acostumat a la temperatura a la que es pren un bon mate

2) Les preguntes de Quaderns de Bitàcora

2.1. Com va començar la teva passió viatgera?_Em sembla que ho porto als gens, és algo que no puc evitar, cada x temps he de fer un viatge i si la x pot ser curta, molt millor

2.2. Quin és el viatge/destí que t’ha marcat més com viatger?_Bolívia, va ser un contrast molt fort.

2.3. Quin és el destí que més t’ha sorprès i per què?_Perú, és un país on tot tipus de turísta s’hi troba bé, a més té de tot, cultura, naturalesa, aventura, història.

2.4. Una anècdota viatgera?_ A cada viatge, en surt una com a mínim, però seguint amb Sud-Amèrica, em quedo amb l’excursió fora de límits que ens va portar en Cosme pel Cañón del Colca. En Cosme és un guia local de la zona, tan local que es va criar a una caseta que hi ha al Cañon i tan veritat com que ens va demanar si ens podíem desviar de la ruta tradicional per anar a veure la seva mare, que com que no té llum, no la pot trucar per saber com està. La veritat és que la senyora no té ni llum, ni aigua, ni cap tipus de comoditat però és la padrina més padrina que he vist mai i se les arregla tota sola. Im-pressionat!

2.5. Què és el més important que has après viatjant?_La cultura de cada lloc que amplia la meva visió i manera de pensar.

2.6. Perquè recomanaries a altres persones a viatjar?_Com deia el meu padrí: “Viatjar obra la ment i fa créixer les persones”

2.7. Un consell pràctic per a futurs viatgers_No viatgis per dir que hi has estat. Que de cada viatge en treguis una experiència i relacionat amb la cultura i la gent.

2.8. Una lectura per un trajecte llarg?_La història del país que estàs coneixent.

2.9. Música per escoltar mentre viatges?_Com que no tinc cap tipus de reproductor portàtil, no acostumo a portar música però si ho fes, suposo que em portaria la música de casa pels moment de “morriña”

2.10. Si poguessis fer un viatge en el temps, on aniries?_Si parlem del temps passat i m’ho pugues mirar des de l’aire, a l’època dels dinosaures. També m’agradaria haver format part l’esplendor dels grecs. Si parlem en futur, a la Catalunya independent.

2.11. El viatge somiat que encara et quedi pendent?_Viure a New York

3) 11 blocs nominats, n’hi ha que potser ja ho han rebut abans però no per això no es mereixen un altre reconeixement, així que enhorabona a tots perquè teniu un blog d’on se n’aprèn.

3.1) La Catosfera Viatgera

3.2) Obrim Parèntesi

3.3) La meva volta al món

3.4) Eva i Aleix:Volta al món i altres viatges

3.5) PlanBr1

3.6) VenèciAquí

3.7) Gall de Ferro

3.8) Moltes dunes i Pocs camells

3.9) Viatgers Motxilerus

3.10) Pels camins del món

3.11) La volta dels 25

4) Les 11 preguntes

4.1) El primer que poses a la maleta?

4.2) El perquè del nom del blog

4.3) Quin ha estat el viatge en tren-avió-cotxe-autobus-bici-etc. que ha durat més o ha sigut més “traumàtic”?

4.4) Quina és la cosa més estranya que has menjat?

4.5) Alguna anècdota a compartir

4.6) Què ens recomanes visitar de la teva ciutat natal?

4.7) Quin és el teu racó preferit?

4.8) Què és el primer que fas quan tornes a casa?

4.9) El lloc més sorprenent on hagis dormit

4.10) Vaig a copiar la pregunta del Quaderns “si poguessis fer un viatge en el temps, on aniries?”

4.11) Un somni per complir?

Ara us toca seguir la cadena, promocionar a companys i descobrir altres històries.



Anuncis

4 responses to “Això si que no m’ho esperava

Deixa un comentari

Judaísmo para Dummies

¡Bienvenidos! Esperamos que este sitio sea de utilidad para todos, como herramienta para acercarnos al Creador y vivir el Judaísmo con alegría cada día.

Fuet, mate i arròs

Turisme per Àsia

Xanet Xanet .Com

Blog de viatges, experiències i aventures en català

areveure.cat

t'ajuda a preparar el teu viatge, t'acompanya quan l'estàs fent i fa que no l'oblidis a la tornada.

